Retour en garanties

 

Retourneren

Wij van Kussen Allure willen u er van bewust maken dat bij ons het retourneren niet mogelijk is. Dit is wettelijk verplicht voor webwinkels die producten via internet aanbieden/ verkopen. En die je kunt ruilen. Hiervoor heeft u wettelijk 14 dagen bedenk tijd en 14 dagen om het vervolgens terug te sturen. Dat maakt 28 dagen retours recht. Sinds 1 januari 2014. Aangezien wij voor u kussens op maat maken. Kunnen wij u hier niet in tegenmoet komen. Deze zijn speciaal voor u gemaakt en kunnen niet aan derde verkocht worden.

 

Kussen op maat terug sturen

Wanneer kunt u de kussens wel terug sturen?

* U heeft de verkeerde kussens ontvangen.

* Ze zijn de verkeerde kleur.

* Er zit een fout in de stof.

* De naden laten los

* Er zit een vlek in de stof bij levering.

Bij deze uitzonderingen verhelpen wij het probleem binnen enkele dagen. En zijn de retourskosten voor ons

Niet retour

Wanneer kunt u de kussens niet retour sturen?

* Vanaf dat u ze besteld heeft. Omdat ze speciaal voor u op maat zijn gemaakt.

* Door eigen toe gebrachte schade.

* Of door schade van derde.

Service retourneren

Als u nu een kussen op maat bezit van Kussenallure is het voor ons ook belangrijk dat ze er representatief uitzien. Wij helpen u dan ook graag om het kussen eventueel te herstellen of dergelijke. En zullen er naar streven dit kostenloos te doen. Helaas met uitzondering op de regel.

 

Klachten

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@kussenallure.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie."